Är ni säkra på att den är på?

Tjo breee, sitter nu hemma hos ottis och lina också, kollar på robin hood, som är den sämsta filmen på så länge!!!!!!! hahaha, så istället sitter jag här och bloggar ist :) gutttttt äre vars. gårdagen igår var la bra, shopping osådära, fick med mig hem en heeel garderob typ, plus bobby's hår produter och en massa smink också... kollade också på en fötsystemkamera som jag vill så jätte gääärna ha! hehehehhe, aja men nu ska jag bli så faaanders social asså. goärjag... hejdå! :D
   
Hahaha kommer ihåg detta :') klockan var typ halv 4 på morgonen och du lånade mitt löshår,
och fan vad vi skrattade! hade en underbar sommar med dig otttis, älskar dig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0